BMSparts



Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

BMSparts

BMSparts

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BMSparts

www.bmsscooterparts.nl

Soortgelijke onderwerpen

Laatste onderwerpen

» Mijn ervaring tot op heden met
Aangekochte Onderdelen Emptydi jul 17, 2018 2:48 pm van Jan

» Verkoop via de webwinkel BMS
Aangekochte Onderdelen Emptydi jul 17, 2018 2:36 pm van Jan

» verbouwing
Aangekochte Onderdelen Emptydi jul 17, 2018 2:22 pm van Jan

» Aangekochte Onderdelen
Aangekochte Onderdelen Emptywo dec 14, 2016 7:49 pm van Jan

» Gebruikte Scooter onderdelen
Aangekochte Onderdelen Emptywo mei 18, 2016 12:09 am van Jan

» Welkom
Aangekochte Onderdelen Emptyzo mei 15, 2016 11:46 pm van Jan

» Webwinkel nieuwe onderdelen
Aangekochte Onderdelen Emptydi okt 20, 2015 11:29 pm van Jan

Affiliates

gratis forum

    Aangekochte Onderdelen

    Jan
    Jan
    Admin 1
    Admin 1


    Aantal berichten : 338
    Registration date : 16-01-09

    Aangekochte Onderdelen Empty Aangekochte Onderdelen

    Bericht van Jan wo dec 14, 2016 7:49 pm

    De meeste klanten hebben niet echt veel verstand van scooters, maar nemen het risico het zelf te regelen. Daar is niets mis mee. 
    Echter wel als het fout gaat door ondeskundig sleutelen. Hiermee kun je elke mogelijke garantie verspelen. 
    Als je bij ons onderdelen wil bestellen moet je wel weten wat je wil hebben, maar is het dan wel het goede onderdeel.
    Hierop kan ik geen juist antwoord geven dat moet je zelf uitzoeken, maar ik help je wel en wel door meer en meer informatie te geven over het onderdeel.
    Echter hebben wij in onze webwinkels verschillende problemen ondervonden en zijn er achter gekomen dat je een goed product moet aanschaffen en dat hebben wij nu.
    Onze webwinkel geeft je een ruime gevoel van overzicht, maar ook in het zoeken.
    Onze tip is dan ook, zoek eerst op je framenummer gegevens zoals de eerste 7 letters met nummers, vergelijk dat onderdeel ook met dat van jou en mogelijk ook de originelen onderdeel nummers (die staan meestal aan de binnen kant, ook alleen op die gegevens kun je proberen te zoeken.
    Echter voeren wij die nummers pas zins kort in, dus zoeken op frame nummer merk of type is vereist.

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 09, 2024 9:57 am